Dag 15 Los Angeles - niet Amsterdam maar Toronto Canada

18 juli 2015 - Toronto Pearson International Airport, Canada

Goodmorning for us and afternoon for you,

Gisteren vertrokken we mooi op tijd vanuit Los Angeles maar na een aantal uur en op weg naar Groenland draaide het toestel om en kregen we een update vanuit de cockpit dat ze technische problemen hadden met het luik van de wielen die niet goed dicht ging.

Uit te wijk punt Toronto Canada. Na een paar minuten aan de gate gestaan te hebben kregen we te horen dat we hier gingen overnachten reperatie ging langer duren, bout was afgebroken waardoor luik niet dichtging. We werden ondergebracht in Marriot Residence Inn Toronto. Goede geslapen maar 4 uur slaap is niet veel.

Wilde altijd als eens naar Canada maar niet op deze wijze. Alles is prima geregeld door KLM maar toch wachten duurt altijd lang.

Vanmiddag 15:00 uur Canada tijd worden we weer naar het vliegveld gebracht om onze reis te vervolgen en als alles goed gaat landen we dan zondag om 8 uur in de morgen. Uiteindelijk hebben we dan 23 uur vertraging.

Groet vanuit een zon overgoten Toronto