Dag 14 Palm Springs- Los Angeles

16 juli 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hallo,

Vanmorgen moesten we vroeg opstaan omdat we op tijd in Universal Studios, omdat het natuurlijk heel druk zou worden. Dus waren we rond half zeven bij het ontbijt, en daarna zijn we gaan rijden. Het was best druk rond L.A dus waren we er rond half tien. Het park was toen al open en we zijn lekker gaan achtbanen. Maar het werd al heel snel heel druk dus zijn we rond half vier weg gegaan omdat je overal minimaal een uur moest wachten.

We zijn toen richting Hollywood blvd gereden voor de Walk of Fame. De Walk of Fame was erg leuk, en we hebben beroemde sterren gezien, maar de echte ster hebben we ook gezien, Donald Duck natuurlijk. Na de Walk of Fame zijn we naar het hotel gegaan, daar waren we rond een uur of zeven.

We slapen in een super deluxe hotel geen Hilton natuurlijk, maar wel heel luxe een mooi. We slapen ook bijna naast de vliegveld, wat ook erg fijn is. Het hotel heeft een eigen een restaurant dus daar hebben we ook gegeten. En daarna zijn we gaan douchen en de koffers al vast klaar gaan maken voor morgen. Morgen moeten we rond negen uur op dus dat valt mee. We gaan nu lekker slapen.

Tot zaterdag, en Groetjes voor voorlopig de laatste keer uit Amerika.