Dag 13 Sedona-Palm Springs

15 juli 2015 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Helluh,

Vanmorgen zijn we rond kwart over negen weg gereden van ons hotel. We hadden gelukkig een goed ontbijt. En onderweg zijn we twee keer gestopt, een keer om te plassen en de tweede keer voor de lunch en om te tanken. We kwamen ongeveer rond drie uur half vier hier in Palm Springs aan. We waren gaar van het zitten en hadden het super warm. Het is 106 F en dat is 41 garden, het is warmer als in de Death Valley.

We zijn dan ook in het zwembad gesprongen, wat helaas niet verkoelend omdat het zwembad warm was geworden. Het was ook moeilijk te lopen omdat de grond zo warm was, we waren ook helemaal alleen in het zwembad, ons hotel is nog steeds lichtelijk uitgestorven wat helemaal niet erg is. Daarna hebben we nog gerelaxt in onze kamer, wat wel verkoelend was omdat de airco aan stond.

Daarna hebben we het geweldige Palm Springs bekeken. Wat helemaal geen speciale stad meer is, het is wel leuker dan Sedona maar daar blijft het ook bij. Het is allemaal heel oud en vervallen. Alle Celebrities waren allang met de noorder zon vertrokken naar Miami of naar Florida. Nee een geweldige stad is Palm Springs echt niet. We hebben wel lekker gegeten.

Nu zijn we weer terug in ons hotel en gaan we zo douchen enzovoorts, en daarna lekker slapen. Morgen gaan we ook vroeg weg want we moeten nog veel doen. We gaan naar Universal Studios en we willen ook nog de Walk of Fame is zien voordat we naar  huis gaan.

Groetjes van Ons.

Van reisblog naar fotoboek