Dag 12 Page-Sedona

14 juli 2015 - Sedona, Arizona, Verenigde Staten

Hi,

Vandaag was het een niet zo'n hele lange rit en hebben we dus ook een beetje uitgeslapen. We hadden geen tussen stops onderweg en zijn door gereden tot dat we moesten tanken, en zijn toen weer veder gegaan. In Sedona was het erg moeilijk ons hotel te vinden. De tomtom zei dat we er al waren, de borden zeiden dat ook maar nergens was ons hotel te vinden. We hebben het gevraagd in een ander hotel, het bleek dat de naam was veranderd. Eenmaal ingecheckt zijn we de kamer op gegaan en hebben we wat gegeten.

We waren van plan om naar het Slide Rock State Park te gaan. omdat daar een natuurlijke waterglijbaan is. Toen we ons gingen omkleden, begon het met onweren en kwam het met bakken uit de hemel, dit was wel na 10 minuten al weer over dus gingen we toch op pad. Maar op het moment dat we de bergen in reden regende het nog steeds al een gek, en onweerden het ook nog steeds. Dus zijn we maar omgekeerd en hebben we rond gekeken in Sedona. Dit was eigenlijk een hele saaie stad en was alleen maar voor het toerisme en waarzeggers gemaakt. Dit was wel tegen vallen.

Rond half vijf waren we ook al weer in het hotel en hebben we lekker gerelaxt. Daarna zijn we wat gaan eten bij de pizzeria, maar we waren even vergeten dat alles in Amerika groot was en hadden dus iets te veel besteld, maar het was wel lekker. Vanaf het terras konden we naar het onweer spel kijken wat nog steeds gaande is. Ook hadden we een mooi uitzicht op de regenbogen.

Na het eten zijn we weer terug gegaan naar het hotel en hebben we nog lekker gezwommen. Er was helemaal niemand dus konden we lekker gek doen en hadden we alle ruimte. We genoten van een mooie zonsondergang vanuit het bubbelbad. En zijn daarna gaan douche en gaan zo al weer slapen want morgen hebben we een flink stuk om te rijden. We gaan vanaf hier naar Palm Springs, het is ongeveer 5 tot 6 uur rijden.

Doei en tot morgen/vanavond/vanochtend iets in die trand