Aangekomen in Los Angeles

3 juli 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Hoi iedereen,

Vanuit ons hotel in Los Angeles schrijven we(eigenlijk ik:0) ons tweede reisverhaal.

De vlucht ging opzich snel en was gemakkelijk te door staan. Dat komt mede ook omdat we een televisie hadden, waardoor we films, series, muziek en spelletjes konden bekijken en spelen. Ook hadden we fijne stewardessen en een fijne medereiziger naast ons.We hadden perfect weer om te vliegen en we hebben een paar "hobbeltjes" gehad in de weg. We gingen helaas later weg van Schiphol dan dat de bedoeling was, maar we hebben de tijd ingehaald en kwamen ruim optijd aan op LAX.

We kwamen snel en makkelijk het vliegtuig uit en toen waren we in Los Angeles. Na een kleine wandeling kwamen we bij de eerste securitycheck. We keken onze ogen uit op dit mega vliegveld, zelfs de wc waren indrukwekkend zo groot waren ze. Na ongeveer 1,5 uur in de rij te staan voor de check, waren we eindelijk aan de beurt en er door heen nu alleen de bagage nog halen.

Maar dat ging ook niet makkelijk. Het bleek dus dat onze bagage allang op de band had gelegen, maar omdat we zo lang in de rij stonden bij de securitycheck stonden hadden we de bagage gemist. Maar wij dachten dat onze bagage er nog niet was dus wij maar wachten en wachten. Uiteindelijk zagen we onze bagage naast de band staan en liepen we opgelucht naar de volgende check.

Na deze check waren we door alles heen en mochten we echt Amerika in. Maar toen moesten we nog naar de auto. Het bleek dat we dus dat we met de shuttle naar de autocompany werden gebracht. Toen moesten we daar nog wat regelen,en mochten we onze auto uitkiezen. En we hebben een echte Amerikaanse oor, we moeten wel in stijl reizen. We rijden in een moderne en mooie Dodge.

Ja en dan moet je de weg nog naar het hotel vinden. De Tom-Tom was nog lichtelijk van slag dat we in Amerika waren, dus hebben we een paar rondjes gereden. Na tien minuten snapten de Tom-Tom het weer en waren we zo bij het hotel.

Nou ingecheckt,maar dat ging ook niet makkelijk het slot accepteerden onze sleutel niet, dus moest dat ook weer geregeld worden. Toen maar wat eten en drinken gehaald, en daarna maar wat snel gegeten bij de Mc Donald's, en nu zitten we lekker in ons eigen bedje tv te kijken en dit te schrijven voor jullie en zo meteen gaan onze oogjes toe en snaveltjes dicht. Weltrusten of Goedemorgen

P.S kijk bij de foto's