Dag 2 Los Angeles-San Simeon

5 juli 2015 - San Simeon, California, Verenigde Staten

Goede Morgen Nederland,

Terwijl jullie nog lekker liggen te slapen, hebben wij net lekker gegeten en maken we ons klaar voor de nacht.

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan, hebben we gegeten, en zijn we vanuit Los Angeles naar Santa Barbra gereden. De planning was om dit in een keer te doen aangezien het maar ander half  uur rijden was, maar als je een grote minigolf baan met kasteel en andere geweldige dingen tegen komt,  komt het kind toch echt naar boven. Dus wij van de snelweg af en dat maar eens gaan bekijken. We hebben helaas niet geminigolft, omdat het natuurlijk de 4th July was en het aardig druk werd. Maar we hebben wel een stukje gelopen over de baan en natuurlijk foto's gemaakt(zie foto's). Daarna zijn we naar het winkel centrum geaan van Ventura. Eric heeft natuurlijk schoenen gekocht en een paar shirts en ik helemaal niks:(. Maar dat komt nog wel hoor. Daarna drinken gehaald bij Starbucks en zijn we veder gereden richting Santa Barbra.

Al snel kregen we een geweldig uitzicht over zee, ook daar zijn natuurlijk foto's van gemaakt. Aangekomen in Santa Barbra hebben we maar eerst geplast, een kaart gekocht van California, want die waren we natuurlijk vergeten. Maar toen konden we het niet laten om gelijk het strand op te rennen en onze schoenen uit te trekken(zie foto's). Het weer was geweldig, en het water was heerlijk verkoelend, maar papa's zijn soms wel watjes hoor. Vanuit het strand zijn we de binnenstad ingelopen. Het was natuurlijk heel druk vanwege 4th of July. Er was een optocht met van alles(zie foto:s). Na ongeveer ander half uur zijn we veder gegaan met bestemming San Simeon, waar ook ons hotel is.

We hebben een stuk langs de kust gereden, maar ook zijn we iets meer het binnenland ingegaan en dwars door de bergen gereden, om vervolgens weer langs de kust te rijden. Door de avontuurlijke bergroute hebben we echt geweldige mooie foto's(zie foto's), we hadden een geweldig uitzicht en we zijn dan ook meerdere vistapoints(uitzichtplaatsen) tegen gekomen. Een met een geweldig uitzicht op Lake Cachuma, met daarvoor de Brad Burey Dam. Daar hebben we de selfiestick uitgetest(zie foto's). Daarna zijn we via highway 1 langs de kust, bij ons motel in San Simeon aangekomen. Waar we op een loopafstand zo op het strand staan. Na het eten hebben we dan ook een wandeling over het strand gedaan en zijn de schoenen ook weer uitgegaan. Toen we iets veder liepen, kwamen we een klein meertje tegen. Dat was heel raar want aan de linker kant had je de zee, en aan de rechter kant een klein natuurgebied. Hier heb ik dan ook me voeten gewassen zodat ik me schoenen weer aan kon, en dan maakt papa natuurlijk foto's van je(zie foto's). Ook hebben we zeehonden gespot, die bestwel dicht bij de kust kwamen, we noemden ze dan ook, Henk, Pieter en Klaas-Jan.

Nou wij gaan douchen, tanden poetsen en naar bed.

Weltrusten of Goedemorgen van mij en papa.

P.S er komt ook een of twee video's dus kijk ook bij video's

1. Cynthia:
    5 juli 2015