Dag 9 - Las Vegas

11 juli 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Howdy,

Vandaag moesten we vroeg opstaan voor de verrassing, om tien over negen moesten we klaar staan voor het Hotel. Pas toen ons vervoer aan kwam zag ik wat het was. We gingen een helikopter vlucht maken over de Grand Canyon!!! We reden eerst langs andere hotels om andere mensen op te halen, en toen reden we de stad uit om naar het vliegveld te gaan. Daar aangekomen moesten we nog een tijdje wachten voordat we werden om geroepen. Nadat we werden om geroepen maakten we kennis moet onze piloot, wat een hele aardige gast was. Daarna gingen we naar onze helikopter.

Nadat we een maal gesetteld waren, gingen we dan de lucht in. Wat een bijzondere ervaring om in een helikoptervlucht mee te maken. We kregen al snel een geweldig uitzicht, en dan waren we nog niet eens in de Grand Canyon.  Toen we over de Grand Canyon vlogen hadden we een nog mooier uitzicht. Wat een gave en zeker een unieke ervaring zeg, we zaten ook nog is in de front seats, dus konden we het nog beter zien.

Alleen de terug weg was iets minder, het werd een beetje hobbelig en daardoor werden meerdere mensen heel misselijk, ik en papa ook. Papa heeft zelfs moeten overgeven. Toen we eindelijk weer vaste grond onder onze voeten hadden zagen we dat twee mensen ook hadden overgegeven. Er werd voordat we de lucht in gingen een foto gemaakt en die hebben we dan ook gekocht. Daarna zijn we met de shuttle bus terug naar het hotel gegaan.

Bij het zwembad van ons hotel zijn we lekker gaan zwemmen en gaan zitten. Het was zelfs in de schaduw 35 graden. We kwamen een hele aardige man uit Arizona tegen en die gaf ons tips om heen te gaan in Arizona. En we kwamen ook een collega van papa tegen. Rond zeven uur hebben we de shuttle bus naar de strip genomen, wat een luxe een bus van het hotel naar de strip en je hoeft alleen maar te zitten heerlijk.

We hebben bij een winkel sushi gehaald en wat drinken en zijn lekker gaan zitten en hebben gegeten. Daarna zijn we door een winkel gebouw gelopen, wat een dak had wat een lucht was, dus in het begin dat je ook echt dat je buiten liep, maar dat was dus niet zo. Alleen zoiets kan in Vegas. Daarna werd het al iets donkerder en gingen de lichtjes al aan, we zijn de strip helemaal afgelopen aan beide kanten en echt super gaaf. Ook super leuke winkels maar ook echt de gebouwen. We zijn 2 uur in Venetië, Monte Carlo, New York, Parijs, San Francisco, Hollywood en in Las Vegas geweest. En we hebben natuurlijk in Venetië  de fontein met lichtjes bekeken. Daarna zijn we weer met de shuttle naar het hotel gegaan.

Morgen gaan we naar Zion NP en vanuit daar naar Bryce Canyon NP en daar in de buurt slapen we dan ook. Maar Vegas is echt een geweldige stad alles kan in Vegas en we zullen niks vergeten wat we hier hebben meegemaakt.

Groetjes van hier.